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  • Von den Entwicklern

    • The news article has been updated with highlights from today's live stream along with a link to the VOD now available on YouTube. Zum Beitrag
    • I've added some additional information to the original post and will continue adding information there as needed. Zum Beitrag
    • In this massive update, we give a first look at Crowfall's Talents! FULL STORY Zum Beitrag
    • Join us for a livestream detailing new crafting information. FULL STORY Zum Beitrag
    • In Crowfall werdet ihr mit einer Reihe dynamischer Herausforderungen konfrontiert, die sich ständig weiterentwickeln. DIE GANZE GESCHICHTE. Zum Beitrag
    • Moments ago, I sent an email to the Pre-Alpha 1 though Alpha 1 test groups announcing a snap test of Pre-Alpha 1 though Alpha 1 tomorrow (Tuesday) at 4 pm CST (22:00 GMT). You do not have to receive the email in order to participate in the snap test, but you do need to be in one of these test groups: Pre-Alpha 1, Pre-Alpha 2 or Alpha 1. Go to the Client page and download/install the patcher for TEST. Please email support@crowfall.com if you need assistance downloading, installing or running the game. Note that the Pre-Alpha 5.8: First Campaign update includes a full wipe of Eternal Kingdoms, Skills and Spirit Banks. UPDATES to this post: 1. We politely request that you do not publicly share video, screenshots or live streams from this testing session. 2. The time was chosen in order for us to complete some additional changes to the client this morning before the snap test is scheduled to begin, and then to have the snap test early enough that we will still have a full crew on-hand to oversee the test. If it's possible to leave the test running longer than the one-hour allotted, we will. 3. Keep an eye out for announcements about additional snap tests, more test groups being added and so forth. We'll keep you updated as best we can. Zum Beitrag
    • Moments ago, I sent an email to the Pre-Alpha 1 though Alpha 1 test groups announcing a snap test of Pre-Alpha 1 though Alpha 1 tomorrow (Tuesday) at 4 pm CST (22:00 GMT). You do not have to receive the email in order to participate in the snap test, but you do need to be in one of these test groups: Pre-Alpha 1, Pre-Alpha 2 or Alpha 1. Go to the Client page and download/install the patcher for TEST. Please email support@crowfall.com if you need assistance downloading, installing or running the game. Note that the Pre-Alpha 5.8: First Campaign update includes a full wipe of Eternal Kingdoms, Skills and Spirit Banks. Zum Beitrag
    • This is exactly one of the main issues for why we can't bake any lighting at the moment. As it is now, all lighting (and shadows) are fully dynamic, which can be costly. We're still exploring other methods to try and solve this to achieve baked lighting. Rotation is also a big part of this issue. (the ability to rotate a parcel, while super cool, is another big factor preventing this). We have some good idea's on improving the dynamic lighting performance while also exploring other lighting methods. Zum Beitrag
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Wütende Bienen und Lederärmel


Shiro

Zu den unbesungenen Helden der Spieleentwicklung gehören unter anderem ausgezeichnete Sound Designer. Machen sie ihre Arbeit gut, fügt sich diese nahtlos in die Spielumgebung ein, ohne weiter aufzufallen. Dabei verleiht sie dieser jedoch eine Tiefe, die man vermissen würde, gäbe es sie nicht.

Crowfall hat mit Bobby Moen einen großartigen Sound Designer, der die Platzhalter-Soundeffekte aktualisiert hat, die man benutzt hatte, bis er sich dem Team von ArtCraft Entertainment angeschlossen hatte.

Zitat

"Vor der Veröffentlichung wollen wir sicherstellen, dass jede Klasse ein neues offizielles Sound-Design verpasst bekommt, sodass das Gameplay unterstützt wird und das Spiel einheitlich und frei von Fehlern ist. Bisher habe ich am Meuchler, Druiden, Ritter und Konfessor gearbeitet.“

~Bobby Moen

Um das, was er macht, der Community vorzustellen, beschloss Bobby und ACE, dass sich seine aktuelle Arbeit an Pfeil und Bogen des Kundschafters gut eignen würde, da diese Ausrüstung so wichtig für die Identität der Klasse ist.

Indem er sich ein paar ungewöhnlicher Quellen bedient, darunter eines Bienenschwarms und des Geräuschs, das beim Verdrehen eines Lederjackenärmels entsteht, verwebt Bobby für seine Audio-Magie mehrere Klangschichten miteinander.

 

Was sagst Du zu den Einblicken hinter die Kulissen des Sound Designs?

Quelle: https://crowfall.com/de/news/articles/angry-bees-and-leather-sleeves/


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